Тиждень циклової комісії фінансово-економічної підготовки та математики

💙У період з 17 по 21 лютого відбувся тиждень циклової комісії фінансово-економічної підготовки та математики. Викладачі циклової комісії впродовж тижня організували та провели ряд пізнавальних, навчальних і виховних заходів, спрямованих на підвищення зацікавленості у навчанні, стимулювання творчих здібностей студентів та формування дружнього та згуртованого студентського колективу.
💛Розпочали тиждень студенти ІІІ курсу з п’ятихвилинки науки, цікаві факти про найбагатших людей світу.
💙 В рамках тижня провели олімпіаду з економіки, конкурс проєктів – презентацій “Найвідоміші підприємці світу”, інтелектуальну гру “Весела математика”.
💛19.02.2025 серед студентів ІІ курсу був проведений відкритий виховний захід: «Річниця повномасштабного вторгнення росії. 3 роки активної фази війни». Цей захід був присвячений стійкості та незламності українського народу.
💙20.02.2025 відбувся круглий стіл «Фінансова освіта: зустріч з експертами» за участі здобувачів освіти 2 і 3 курсів денної та заочної форми навчання спеціальності Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок і представників кафедри фінансів, банківської справи та підприємництва Донбаської державної машинобудівної академії. Особливу увагу студентів було акцентовано на важливості своєчасної реєстрації та успішного складання національного мультипредметного тесту, а також на можливості подання заяв на вступ на основі різних документів про освіту.
💛По завершенню всіх запланованих заходів відбулося засідання циклової комісії з обговоренням та обміном інформацією. Також на цьому засіданні були підведені підсумки проведених тижневих заходів, відзначені позитивні моменти та завдання на майбутнє.

Директор коледжу
Відмінник освіти України
Звертаюся до тієї категорії школярів, які вже зараз турбуються про своє подальше життя, до тих, хто навчається в 9-х та 11-х класах і визначається з вибором майбутньої професії. Дуже важливо підійти до цього свідомо і зважено. Для цього необхідно черпати інформацію з різних джерел, критично вивчати її, всебічно аналізувати...