Навчально-методичне забезпечення – Інженерія програмного забезпечення

Дисципліни:

Основи правознавства

  • Конспект лекцій
  • Методичні рекомендації з виконання практичних (семінарських) робіт
  • Методичні рекомендації для самостійної роботи
  • Методичні рекомендації для студентів заочної форми навчання

Іноземна мова (за професійним спрямуванням)

Культурологія

  • Конспект лекцій
  • Методичні рекомендації з виконання практичних (семінарських) робіт
  • Методичні рекомендації для самостійної роботи
  • Методичні рекомендації для студентів заочної форми навчання

Математичний аналіз

  • Конспект лекцій
  • Методичні рекомендації з виконання практичних (семінарських) робіт
  • Методичні рекомендації для самостійної роботи
  • Методичні рекомендації для студентів заочної форми навчання

Лінійна алгебра та аналітична геометрія

  • Конспект лекцій
  • Методичні рекомендації з виконання практичних (семінарських) робіт
  • Методичні рекомендації для самостійної роботи
  • Методичні рекомендації для студентів заочної форми навчання

Основи екології

Безпека життєдіяльності

  • Конспект лекцій
  • Методичні рекомендації з виконання практичних (семінарських) робіт
  • Методичні рекомендації для самостійної роботи
  • Методичні рекомендації для студентів заочної форми навчання

Основи програмної інженерії

Основи програмування та алгоритмічні мови

Об'єктно-орієнтоване програмування
Інструментальні засоби візуального програмування
Алгоритми та структури даних
Організація комп'ютерних мереж
Людино-машинний інтерфейс
Охорона праці

WEB-технології та WEB-дизайн

  • Конспект лекцій
  • Методичні рекомендації з виконання практичних (семінарських) робіт
  • Методичні рекомендації для самостійної роботи
  • Методичні рекомендації для студентів заочної форми навчання

Технології захисту інформації

Тестування програмних систем і комплексів

Інтегровані системи управління
Інформаційне право
Основи патентознавства
Вступ до спеціальності

 

director
МАКУХА Олексій Миколайович

Директор коледжу

Відмінник освіти України

Звертаюся до тієї категорії школярів, які вже зараз турбуються про своє подальше життя, до тих, хто навчається в 9-х та 11-х класах і визначається з вибором майбутньої професії. Дуже важливо підійти до цього свідомо і зважено. Для цього необхідно черпати інформацію з різних джерел, критично вивчати її, всебічно аналізувати...