Нормативні документи
Управління коледжем та загальноорганізаційні питання
Рада директорів закладів фахової передвищої освіти Донецької області
Формування контингенту, переведення та поновлення
Організаційно-методичне забезпечення освітнього процесу
- Положення про організацію освітнього процесу
- Положення про академічну доброчесність
- Положення про порядок навчання здобувачів фахової передвищої освіти за індивідуальним графіком
- Положення про врегулювання конфліктів у діяльності співробітників та здобувачів освіти
- Положення про порядок розроблення, розгляду, затвердження, відкриття, закриття, моніторингу, перегляду освітніх програм закладу освіти
- Положення про про порядок визнання результатів навчання, перезарахування освітніх компонентів та кредитів на підставі документів про раніше здобуту (зокрема, незакінчену) професійну, професійно-технічну або вищу освіту
- Положення про порядок розроблення та затвердження індивідуальних планів, процедура реалізації права здобувача освіти на вільний вибір навчальних дисциплін
- Положення про академічну мобільність
- Положення про проведення атестації здобувачів фахової передвищої освіти
- Положення про умови та порядок вибору здобувачами фахової передвищої освіти вибіркових дисциплін
- Каталог вибіркових дисциплін
- Положення про діагностику результатів навчання
- Положення про журнал навчальних занять
- Положення про організацію інклюзивного навчання
- Положення щодо вимог та структури, змісту й оформлення навчальних планів, порядок розроблення, затвердження та внесення змін
- Положення про програму навчальної дисципліни (предмету)
- Положення про робочу програму навчальної дисципліни (предмету)
- Положення про затвердження порядку визнання результатів навчання, здобутих шляхом неформальної та/або інформальної освіти
- Положення про навчально-методичний комплекс
- Положення про планування навчального часу здобувачів освіти та робочого часу педагогічних (науково-педагогічних) працівників
- Положення про планування та облік роботи педагогічних працівників
- Положення про порядок складання академічної різниці та її граничний обсяг в разі зміни форми здобуття освіти
- Положення про систему забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти
- Положення щодо форм семестрового контролю та шкала оцінювання результатів навчання
- Положення про школу молодого викладача
- Положення про методичне об’єднання кураторів академічних груп
- Положення про куратора навчальної групи
- Положення про порядок вивчення, узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду
- Порядок виготовлення, видачі, обліку документів про фахову передвищу освіту та додатків до документів про фахову передвищу освіту
- Порядок супроводу (надання допомоги) осіб з інвалідністю та інших маломобільних гpyп населення
- Положення про організацію і контроль самостійної позааудиторної роботи студентів
- Положення про правила поведінки здобувачів освіти
- Положення про порядок реагування на булінг (цькування)
- План заходів щодо запобігання та протидії булінгу (цькувавання)
- Порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькуванню)
- Положення про критерії, правила і процедури рейтингового оцінювання навчальної, методичної, організаційної та наукової діяльності педагогічних працівників
Стипендіальне забезпечення
Протоколи засідань Педагогічної ради
Атестація та підвищення кваліфікації педагогічних працівників
- Положення про атестацію педагогічних працівників
- Положення про підвищення кваліфікації педагогічних працівників
- Положення про порядок визнання документів та результатів навчання з програм підвищення кваліфікації та інформальної освіти педагогічних працівників
- План підвищення кваліфікації педагогічних працівників
Графік навчального процесу
МАКУХА
Олексій Миколайович
Директор коледжу
Відмінник освіти України
Звертаюся до тієї категорії школярів, які вже зараз турбуються про своє подальше життя, до тих, хто навчається в 9-х та 11-х класах і визначається з вибором майбутньої професії. Дуже важливо підійти до цього свідомо і зважено. Для цього необхідно черпати інформацію з різних джерел, критично вивчати її, всебічно аналізувати...