Онлайн засідання регіонального методоб’єднання та науково-практична конференція викладачів екології, БЖД, біології та хімії

Засідання РМО викладачів екології, БЖД, біології та хімії відбулося 11.11.20 року, згідно плану роботи об’єднання, в режимі онлайн на базі платформи Zoom. Організаторами та координаторами засідання були голови РМО викладачів екології, біології та БЖД Камнєва В.Б. та РМО викладачів хімії Шульга О.К. за технічної підтримки викладача СХМТ Камнєва М.М. Під’єдналися до засідання 24 викладачів навчальних закладів регіону.

Шульга О.К. ознайомила присутніх з основними задачами та напрямками роботи методичного об’єднання на 2020-2021 н.р.
Далі за планом відбулася IV регіональна Науково-практична конференція викладачів екології, БЖД, біології та хімії за дуже актуальною на часі темою «Дистанційне навчання: старт від сьогодення у майбутнє».

З доповідями виступили:

  • Камнєв М.М., викладач Слов’янського хіміко-механічного технікуму, з доповіддю за темою: «Дистанційне навчання від минулого у майбутнє», де ознайомив присутніх зі своїм 10-річним досвідом проведення онлайн-занять та консультацій, продемонстрував свій персональний сайт навчально-методичного забезпечення дисциплін.
  • Пестрецова Л.В., заступник директора з НР, викладач хімії та екології, з доповіддю за темою: «Реалізація дистанційного навчання в Слов’янському хіміко-механічному технікумі». Доповідач презентувала різні види меседжерів, що застосовуються викладачами технікуму. Поділилася досвідом організації курсів підвищення кваліфікації щодо практичного застосування інтернет технологій для викладачів технікуму.
  • Петухова Т.А., викладач СХМТ, продемонструвала свій досвід та наопрацювання за темою: «Виконання лабораторних робіт з хімічних дисциплін в умовах дистанційного навчання».
  • Камнєва В.Б., викладач СХМТ, надала практичні рекомендації з питань створення онлайн презентацій (доповідей, захисту курсових, дипломних робіт та проектів) щодо звуку, зображення, таймінгу та поділилася досвідом захисту робіт у синхронному режимі в режимі онлайн у своєму навчальному закладі за темою: «Дистанційне навчання: організація захисту дипломних робіт в групі екологів»
  • Корнієнко Л.О., викладач КЗ «Покровський педколедж». Тема виступу: «Інтеграція змістовної лінії «Екологічна безпека та сталий розвиток при вивченні хімії». Вона предемонструвала свій досвід подачі матеріалу хімії у форматі відеоблогинга.
  • Андрейчук О.О., викладач КЗ «Покровський педколедж», освітила свій досвід проведення практики за темою: «Виконання окремих видів практики під час дистанційного навчання».
  • Челов’ян Н.М., викладач ВП СК НАУ. Тема доповіді: «Стратегічний аналіз проблем реалізації дистанційного навчання». Як волонтер, доповідачка приймала участь у опитуванні студентів та їх батьків про їх відношення до дистанційного навчання та зробила детальний аналіз проблем дистанційного навчання.
  • Хохлова Т. Ю., викладач Слов’янського енерго-будівного технікуму, ознайомила присутніх з досвідом своєї роботи з Microsoft Whiteboard за темою: «Використання Microsoft Whiteboard в умовах дистанційного навчання»
  • Осадча Л.В., краматорський фаховий коледж технологій та дизайну. Тема виступу: «Дистанційне навчання в умовах карантину». Ознайомила викладачів РМО із сучасними технологіями дистанційного навчання та з перспективами змішаного навчання.
  • Шульга О.К., завідуюча відділення СХМТ. Тема її виступу: «Використання засобів та форм перевірки знань студентів в умовах дистанційного навчання». Доповідач ознайомила присутніх з організацією контролю знань студентів в умовах дистанційного навчання.

Слід відмітити змістовність, новаторство та науковість усіх презентацій викладачів-доповідачів.

Голова РМО викладачів екології, біології та БЖД Валентина Камнєва

director
МАКУХА Олексій Миколайович

Директор коледжу

Відмінник освіти України

Звертаюся до тієї категорії школярів, які вже зараз турбуються про своє подальше життя, до тих, хто навчається в 9-х та 11-х класах і визначається з вибором майбутньої професії. Дуже важливо підійти до цього свідомо і зважено. Для цього необхідно черпати інформацію з різних джерел, критично вивчати її, всебічно аналізувати...