Освіта у фокусі: Засідання ОМО викладачів електротехнічних дисциплін як пульс інновацій

Засідання обласного методичного об’єднання викладачів електротехнічних дисциплін стало справжнім форумом ідей та практичного досвіду, що вкотре підтвердило його ключову роль у системі фахової освіти регіону. Від стратегічних завдань до інструментів штучного інтелекту – порядок денний охопив найактуальніші виклики сьогодення, демонструючи невтомне прагнення освітян до професійного зростання та вдосконалення навчального процесу.Фактично, ОМО виступає стратегічним компасом, який допомагає колективам закладів освіти тримати курс на якість та сучасність.Надзвичайно важливим пунктом стало обговорення та затвердження Положення про проведення ІІ Обласної науково-практичної конференції «СУЧАСНИЙ РОЗВИТОК ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНИХ СИСТЕМ: ПОГЛЯД МОЛОДИХ ФАХІВЦІВ». Під керівництвом Олександра ЛУЧІНІНА учасники внесли фінальні корективи, забезпечивши належну організаційно-методичну основу цієї події. Конференція – це унікальна платформа, де молоді фахівці та студенти можуть презентувати свої дослідження, відчути себе частиною наукової спільноти та отримати цінний зворотний зв’язок. Це інвестиція в майбутнє галузі.
Але справжнім методичним проривом стала доповідь Олександра КОСЯКА «Використання інструментів штучного інтелекту у викладанні електротехнічних дисциплін». Це не просто модний тренд, а нагальна потреба. Доповідач переконливо довів, що ШІ може стати потужним асистентом викладача, оптимізуючи підготовку матеріалів, персоналізуючи навчання та забезпечуючи інтерактивність. Електротехніка і ШІ – це вже не протистояння, а синергія.
Фінальна частина засідання була присвячена обміну практичним педагогічним досвідом, що є серцевиною роботи ОМО:
Захар БЕРЕЗНИЧЕНКО розкрив секрети створення «Комфортного освітнього середовища в умовах дистанційного навчання». В епоху, коли “дистанційка” стала буденністю, його досвід набуває особливої цінності, демонструючи, як перетворити виклики на можливості, зберігаючи психологічний комфорт учасників освітнього процесу.
Олена ТРОЦЕНКО представила свій погляд на використання «Портфоліо» як інструменту не лише оцінювання, а й самоаналізу та рефлексії викладача, підкреслюючи його роль у безперервному професійному розвитку.
Це засідання ОМО стало яскравим прикладом сучасної, інноваційної та відкритої освіти. Обмін досвідом, стратегічне планування конференції та впровадження ШІ свідчать про те, що регіональна фахова освіта крокує в ногу з часом, готуючи молодих фахівців до викликів стрімкого технологічного прогресу.

 

director
МАКУХА Олексій Миколайович

Директор коледжу

Відмінник освіти України

Звертаюся до тієї категорії школярів, які вже зараз турбуються про своє подальше життя, до тих, хто навчається в 9-х та 11-х класах і визначається з вибором майбутньої професії. Дуже важливо підійти до цього свідомо і зважено. Для цього необхідно черпати інформацію з різних джерел, критично вивчати її, всебічно аналізувати...